tirsdag 18. mai 2010

Dette har jeg holdt på med siden sist :)

Nå er det kjempe lenge siden jeg har lagt ut ett innlegg ser jeg. Bloggen blir på en måte glemt i all eksamenslesing og en travel hverdag. Men jeg har da holdt på med litt av hvert alikevel. Her er noen bilder:














Strikka meg ett kjempe deilig skjerf i vinter. Det kom godt med i 22 minus grader! :D















Har mala noen gamle bilderammer. Den største og den til høyre er opprinnelige svarte rammer fra IKEA. Den andre er en gammel ramme, som var i fargen brun og gull :) Jeg har brukt spraylakk i fargen Caffe Latte. :)














Akkurat nå holder jeg på å strikke ett baby teppe fra Nøstebarn. :)

1 kommentar:

  1. Så mye fint du lager!
    Skikkelig allsidig da, både syr, strikker og "fikser" gamle ting!
    Inspirende og se:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...