fredag 28. mai 2010

Jeg skal ut å shoppe garn! :D

MEN..ett problem da...her har vi nybegynneren se ;) hold dere fast..here it goes:

...Hvilken type garn er bra? Og hvor kjøper man det??











Jeg har sett litt rundt da, og de selger jo garn så og si overalt! Men så tenker jeg, det må da være veldig kvalitets og ikke minst prisforskjell på det garnet man får kjøpt på Rema 1000 og det som selges på spesialforetninger. Selv om de, for meg hvertfall, ser ganske like ut :P

Hva mener dere? Er det noen typer garn som er bedre enn andre?

Som dere sikkert har skjønt så kan ikke jeg strikke så veldig mye (enda hvertfall). Jeg har bare lært meg rettstrikk :P Så da strikker jeg deretter bare skjerf, tepper og sånt :P Så jeg trenger garn som funker til det. Gjerne noe mykt som er deilig for den sarte barnehuden. Jeg har mange venninner som er blitt gravide nå og jeg har ett lite ønske om å strikke en liten ting til hvertfall noen av dem :) Skal jeg strikke til alle, så får jeg ikke gjort stort annet, siden strikkehastigheten min ikke er så veeldig rask akkurat. hehe ;)

Så da, damer. Har dere noen tips? :)

Jeg setter utrolig stor pris på kommentarer og tips :D

2 kommentarer:

  1. Jeg har falt helt for Rubin, som kjøpes på Spar Kjøp (15 kr per nøste, 50 gram) Har nå strikket noen monsterbukser og et babyteppe i det, og har flere prosjekter i tankene ;)

    SvarSlett
  2. så bra :) Er det mykt og godt? er det sånt tykt eller tynt garn? :P

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...