lørdag 22. mai 2010

KONKURRANSE!! :D













Jeg vil gjerne ha flere besøkende og følgere, så da setter jeg i gang en konkurranse! :D


Vinneren får ett gavekort på 100kr fra Panduro Hobby :)

Det du må gjøre for å delta i konkurransen er:
1. Legg igjen en kommentar på dette innlegget (1 lodd i konkurransen)
2. Legg igjen en kommentar og blogg et innlegg om denne konkurransen på din egen blogg (2 lodd)
3. Legg igjen en kommentar + blogg ett innlegg om denne konkurransen på din blogg + legg deg til som følger av bloggen min (3 lodd i konkuransen) (det gjelder bare nye følgere, ikke eksisterende)


Jeg trekker vinneren i uke 24! :D
Spread the word ;)

10 kommentarer:

  1. Nå gleder jeg meg til å se hva du lager for noe! =D
    Selger du eller er det til eget bruk og gaver?

    SvarSlett
  2. http://kreativemariet.blogspot.com/

    er min blogg forresten =)

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med i trekningen av gavekort:)
    Har lagt meg til som følger og har laget et innlegg om trekningen din i min blogg:)

    Gleder meg til å se hva du lager framover.
    Mye fint har du laget allerede også:)

    Bloggen min er: www.kineshobbyblogg.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Jeg har blitt følger, så to lodd til meg. :)

    SvarSlett
  5. Flott :) Da er dere med i trekningen.:D

    Olga Marie og Jan Henrik: Jeg har for det meste bare sydd til jenta mi og gitt noe bort. Men det er mulig jeg kan begynne å sy på bestilling også. Var det noe spesielt du tenkte på av det jeg har laget? :)

    Kine: Tusen takk, og takk for innlegg i bloggen din :) jeg skal inn å titte på bloggen din nå :D

    SvarSlett
  6. Eg vil også følge deg, så eg tar to lodd! :)
    Masse fint her inne!.. Allsidig du! ;)

    SvarSlett
  7. så snill du er :) skal følge med bloggen din :)

    SvarSlett
  8. Fin blogg :)
    Jeg har lagt meg til som følger, og la link til konkurransen på bloggen min.

    SvarSlett
  9. flott da er dere med i konkkurransen :D

    SvarSlett
  10. Så mye fint du har laget :)

    Vil gjerne bli med på trekning på gavekort:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...