mandag 14. juni 2010

Ett steg nermere en helt egen sykrok

Da har jeg endelig fått skrudd sammen skrivebordet på gjesterommet :D *jippi* Akkurat ferdig, tok noen timer for å si det sånn.. Flatpakker er alltid morro vettu! ;) Det ble ikke jysk skrivebordet alikvel. Dro å så på det, men det såg så skøpelig ut :P Så da gikk jeg på Skeidar i stedet og kjøpte denne vakre saken her:













Gleder meg som ett barn til å begynne å sy i morgen, men først må jeg nok innvie skrivebordet med å lese litt til eksamen som er til torsdag ;)

Så nå har jeg endelig mitt eget lille sted, der jeg kan rømme litt unna og bare sy.

Og jeg er ett aldri så lite steg nærmere drømmen min om å virkeliggjøre Mariposa Milla © :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...