lørdag 12. juni 2010

I have a dream..

Ja jeg har en drøm om å ha tid til å sy, få ett eget syrom - mitt eget lille kryp inn, der jeg kan gjemme meg litt bort fra virkeligheten, drømme meg bort i mønster, stoffer, knapper og glidelåser og bare finne roen foran symaskinen.. Tenk det da? Å ha den luksus og kunne sitte meg ned foran pulten, kjenne inspirasjonen strømme på og bare SY SY SY :D *i have a dream*

Men, det er ikke så lett med en vilter 3-åring, mann, hus, jobb og fulltids skolegang som sykepleier. :) det blir som regel bare med drømminga, når man endelig slenger seg nedpå sofaen etter nok en lang dag.. :P

Hvordan får dere egentlig tid til å sy så mye som enkelte av dere flinke jenter gjør?

Jeg er helt inponert jeg :P Nå har ikke jeg hatt symaskinen fremme siden før jul! Kjenner jeg savner den utrolig mye. Tenker hver kveld at NÅ, nå skal jeg blåse støvet av min kjære Husqvarna Emerald 183.

















Men nei, det blir med tanken. Strikker litt på babyteppet til en dårlig film på tv og går til slutt å legger meg :P

Men en dag, DA skal jeg sette igang å sy igjen. Kanskje jeg får litt mer motivasjon og energi til å sy når jeg går hjemme i permisjon med nestemann? Jeg håper det. Gleder meg til å sy søte små babyklær igjen :) Jeg har lyst å bli så flink til å sy at jeg kan tjene litt på det, at Mariposa Milla kan bli mitt varemerke. Noe folk har lyst å kjøpe til barna sine eller gi bort til andre. :)

Det er min drøm :)

Kanskje jeg en dag er så heldig at jeg får gjennomført den? :)


Har du noe du har lyst å oppnå med det du blogger om?
Hva er din drøm?

2 kommentarer:

  1. Det er veldig rart, men strikk får jeg alltid tid til, men søm er det verre med.
    Eller kanskje det ikke er så rart. Det er lett å ta med strikketøyet foran TV, men skal jeg sy, må jeg sitt på syrommet. Og du kan være sikker på at sitter jeg der, ja, da er det plutselig 3 unger der også *ler*
    Mye flott du har laget!

    SvarSlett
  2. Ja sant, blir ikke gjort så mye da med 3 "gode hjelpere" :P

    Tusen takk for det :) Føler jeg kunne laget SÅÅ mye mer, men tiden strekker ikke til :P

    Savner syinga nå. hehe.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...