onsdag 30. juni 2010

Jeg kjører i gang med ny konkurranse!

Da var det på tide med en ny konkurranse! :D Synest det var så morro at mange var innom bloggen under forrige runde :) Så da kjører vi i gang igjen! :)

Denne gangen kan du vinne ett gavekort på 150kr hos Åhlens. :D




Det du må gjøre for å delta i konkurransen er:
1. Legg igjen en kommentar på dette innlegget (1 lodd i konkurransen)
2. Legg igjen en kommentar og blogg et innlegg om denne konkurransen på din egen blogg (2 lodd) *husk å legg ved link*
3. Legg igjen en kommentar + blogg ett innlegg om denne konkurransen på din blogg *husk å legg ved link* + legg deg til som følger av bloggen min (3 lodd i konkuransen) (det gjelder bare nye følgere, ikke eksisterende)

ooups..Glemte å skrive når trekningen er :P

Vinneren kåres fredag 9.juli! Lykke til! :D

28 kommentarer:

  1. Spennende greier da! Når trekker du?

    SvarSlett
  2. så bra :) husk å legg ved link til et evt blogginnlegg om konkurransen :D

    SvarSlett
  3. Fun Fun !! Er sidebaren godkjent ??? Da vil jeg gjerne delta med 2 lodd - er allerede følger !!

    www.kreativechattem.blogspot.com

    SvarSlett
  4. jepp :) 2 lodd er notert ;) :D

    SvarSlett
  5. er med og tar 3 lodd:)
    http://ubeleilig.blogspot.com/2010/07/jeg-er-med-i-en-konkurranse.html

    SvarSlett
  6. Kjekt med konkurranse =)
    Håper du får masse nye følgere!

    http://kreativemariet.blogspot.com/2010/06/mariposamilla-har-ny-konkurranse.html

    SvarSlett
  7. Hei, Jeg elsker konkurranser. Så gøy at du ahr et gavekort fra Åhlens. Der får man trendy ting til en god pris. Kjøpte nylig en herlig stripete kjølebag til å ha med på stranden, med ytterlomme og lang skulderrem.
    Hilsen Camilla
    privatrett@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Så spennende!!
    Følger med glede og kommenterer, 2 lodd til meg!!

    HildeR
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  9. Jeg er med :) 1 lodd til meg!

    SvarSlett
  10. Hei :)

    Jeg følger bloggen, og krysser fingre & tær for at jeg vinner :)
    Ha en fin sommer!

    Kirsti D.Granhus (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  11. Tar gjerne 1 lodd, og krysser fingrene:-)

    SvarSlett
  12. Jeg er med, og trekker 2 lodd!

    http://wigumwiggen.blogg.no/1278255380_jeg_3_hlens.html

    SvarSlett
  13. Vil gjerne være med i trekningen.
    tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  14. Jeg er med! ♥ Håper jeg vinner :)

    SvarSlett
  15. 1 lodd på meg ;)

    SvarSlett
  16. Her har jeg laget eget innlegg på bloggen min om konkurransen din med linker og bilde: http://klaerselges.blogg.no/1278366953_vinn_gavekort_p_150_k.html
    Kjempefin blogg du har:) Mailen min er: jegvilhamail@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Så spennende! Trekker et lodd og krysser fingrene :-)

    SvarSlett
  18. Rekker jeg å være med??!!!:D Håper det!!

    SvarSlett
  19. Du rekker det :) Trekker vinneren nå!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...