onsdag 2. juni 2010

Minner om konkurransen min!












Jeg vil gjerne ha flere besøkende og følgere, så da setter jeg i gang en konkurranse! :D

Vinneren får ett gavekort på 100kr fra Panduro Hobby :)

Det du må gjøre for å delta i konkurransen er:
1. Legg igjen en kommentar på dette innlegget (1 lodd i konkurransen)
2. Legg igjen en kommentar og blogg et innlegg om denne konkurransen på din egen blogg (2 lodd)
3. Legg igjen en kommentar + blogg ett innlegg om denne konkurransen på din blogg + legg deg til som følger av bloggen min (3 lodd i konkuransen) (det gjelder bare nye følgere, ikke eksisterende)



Jeg trekker vinneren i uke 24! :D
Spread the word ;)

7 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Vil gjerne være med i trekningen så klart! Fin blogg du har fått deg ;o) Legger meg til som følger, og skriver et innlegg i min egen blogg :o)

    SvarSlett
  3. flott da er du med i treningen :)

    SvarSlett
  4. BTW så HER er link til mitt innlegg ;o)

    SvarSlett
  5. 3 lodd, kommentar, følger og link =O)
    flott blog du har =O)

    SvarSlett
  6. takk for det :)
    da er du også med i konkurransen

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...