fredag 11. juni 2010

Nå er det 3 dager igjen!!

Bare tre dager igjen til trekningen av konkurransen folkens!! :)

Følg disse 3 enkle stegene og bli med du også, er ikke forseint enda!

1. Legg igjen en kommentar på dette innlegget (1 lodd i konkurransen)
2. Legg igjen en kommentar og blogg et innlegg om denne konkurransen på din egen blogg (2 lodd)
3. Legg igjen en kommentar + blogg ett innlegg om denne konkurransen på din blogg + legg deg til som følger av bloggen min (3 lodd i konkuransen) (det gjelder bare nye følgere, ikke eksisterende)


Trekningen er mandag 14. juni 2010!

6 kommentarer:

  1. Da har jeg lagt meg til som følger og skrevet og lenket til deg på egen blogg + kommenterer her! :D

    Så herlig blogg du har, - takk for tipset inne i Sykroken!

    Klem fra Eva Mari :D

    SvarSlett
  2. Flott :) Da er du med. Ikke lenge igjen til trekningen nå :)

    Tusen takk for det :) Skal inn å titte på din blogg også :)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Fin blogg du har!
    Er gjerne med i trekningen din - eeelsker Panduro! :-)

    Klem fra Mama-Å

    SvarSlett
  4. Jeg rekker det*!!
    lagt meg til som følger, linket og kommentert :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...