mandag 14. juni 2010

Vinneren av gavekort konkurransen!!

Da var dagen her..! :D Endelig. Tusen takk til alle som har deltatt i konkurransen og fått opp både besøkstall og følgertall her på bloggen :)

Den heldige vinneren av ett gavekort på 100kr fra Panduro er i følge random.org:
ISELIN!! *gratulerer så mye!!*






















Send meg en mail på mariposamilla@hotmail.no med navn og adresse. Så kommer gavekortet i posten til deg ganske snart :)

Tusen takk, igjen, til alle som har deltatt! :)

Det kommer nok flere konkurranser om ikke så lenge, så følg med ;)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse til den heldige vinner!
    Også bare et tall unna, da... *Humre*

    Klem fra meg :D

    SvarSlett
  2. Å sååå gøy!!! Første blogcandyen jeg har vunnet, og den var DIGG da!!! :oD

    Har sendt deg mail ;o) TUSEN TAKK <3

    SvarSlett
  3. Bedre lykke neste gang, Eva Mari :) Kanskje du vinner da :)


    Flott, da skal jeg gå inn å sjekke den, Iselin :) kjøper og sender gavekortet i morgen.

    SvarSlett
  4. Gavekortet kom i dag! Tusen takk :)

    Nytt innlegg til deg på blogen min:
    http://mellomkvardagen.blogspot.com/2010/06/gavekort.html

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...