tirsdag 15. juni 2010

VISA kortet gløøder!

Yes, da har jeg akkurat nå svidd av noen kroner både på stoff & stil og på Sydilla! :D Stoffene jeg har bestilt er for å sy ONEPIECE :D Skal prøve meg på det for første gang nå. Kan bli spennende! :)

Her er stoffene jeg har bestilt fra sydilla.no :)















































Lilla Isoli, hvit isoli med ugler på og hvit ribb fra Hilco. Kjøpte også Ottobre mønster på heldress, luer og votter :)

Fra S&S bestilte jeg glidelåser og mønster på babydress og kjørepose :)

Gleder meg til å sette i gang :)

Har du prøvd deg på å sy heldress/daffedress/onepiece?
Var det vanskelig? :)

2 kommentarer:

  1. ja :) Veldig!

    Gleder meg utrolig mye til å komme i gang! :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...