mandag 9. august 2010

Min første Onepiece! :D *actionbilde*

Jeg har hatt lyst til å sy Onepiece lenge, men aldri funnet ett mønster i den størrelsen jeg trengte. Så jeg etterlyste ett mønster inne på ett forum og der var det en kjempe snill dame som tilbød seg å lage ett til meg!! :D Alruto kaller hun seg og hun er en kreativ og flink dame!
Her kan du titte på bloggen hennes :)

Jeg synest onepiece var ganske lett å sy, så det blir garantert flere fremover! Må bare handle mere stoff først :D hehe
Her kommer bilde av søte prinsessa mi, som er så fornøyd med hjemmesydd onepiece:


Den ble litt stor i halsen så skal prøve å få justert det litt, men ellers er jeg veldig fornøyd! Er tross alt første gangen, kan ikke få alt perfekt med engang ;)


3 kommentarer:

  1. Hei! Det var en kjempefin one piece! Synes du har vært kjempeflink når det var første gangen:-) Koselig at du følger bloggen min, legger deg til min blogg liste og legger meg også til som følger.-) Ha en fortsatt fin kveld:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...