fredag 12. november 2010

Jeg kjører i gang med ny konkurranse!!

Siden besøkstallene her inne bare stiger, noe som jeg blir kjempe kjempe glad for. Setter stor pris på alle som er innom å titter og kommenterer.

Så da tenke jeg å kjøre i gang med en ny konkurranse. :)

**Vinneren kan velge mellom en Ooga Booga-lue i enten rød eller blå/grønn i valgfri str. fra 0mnd - 5år!!**


Det du må gjøre for å delta i konkurransen er:
1.
Legg igjen en kommentar på dette innlegget (1 lodd i konkurransen)

2. Legg igjen en kommentar og blogg et innlegg om denne konkurransen på din egen blogg (2 lodd) *husk å legg ved link*

3. Legg igjen en kommentar + blogg ett innlegg om denne konkurransen på din blogg *husk å legg ved link* + legg deg til som følger av bloggen min (3 lodd i konkuransen)
(det gjelder bare nye følgere, ikke eksisterende)

*spread the word* ;)


Vinneren trekkes når besøkstallet er på 3000!!

16 kommentarer:

  1. Fin bloggen din er :)Masse fine klær og titte på her!

    SillaKese på BV

    SvarSlett
  2. Jeg tar TRE lodd jeg!=) Satser stort;)Link til bloggen og innlegget: http://mariazlilleverden.blogg.no/1289616468_konkurranse.html

    SvarSlett
  3. har jeg lov å få et lodd selv om jeg ikke har egen blogg?

    SvarSlett
  4. Tar gjerne ett lodd jeg og. Du lager knall fine klær :)




    Kjersti06@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Innlegg på bloggen min om denne :)

    http://scrappecandy.blogspot.com/2010/11/mariposa-milla.html

    SvarSlett
  6. JAAAAAAAAAAAAAA vil ha en LODD :)

    SvarSlett
  7. flott. dere som er anonyme, kan dere legge ved ett navn? eller noe som jeg kan skille dere på?

    SvarSlett
  8. <-- pluss at jeg herved også er en følger av bloggen - selv om det ikke gir meg et ekstra lodd. :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...