fredag 18. mars 2011

Jeg kjører i gang med ny konkurranse!!

Sånn helt i innspurten før babyen kommer så setter jeg i gang med en ny konkurranse! :)
Reglene er som før og premien er:

**En KU-L Bleiepose til verdi av 119,-!**
Bleieposen er stor og romslig. Får god plass til våtservietter + bleier.

Det du må gjøre for å delta i konkurransen er:


1. Legg igjen en kommentar på dette innlegget (1 lodd i konkurransen)
2. Legg igjen en kommentar og blogg et innlegg om denne konkurransen på din egen blogg eller LIK siden min på Facebook (2 lodd) *husk å legg ved link i kommentarer her*
3. Legg igjen en kommentar + blogg ett innlegg om denne konkurransen på din blogg eller LIK siden min på Facebook *husk å legg ved link* + legg deg til som følger av bloggen min (3 lodd i konkuransen) (dette gjelder bare nye følgere, ikke eksisterende)

Lykke til!
 
Vinneren kåres 1. april!

7 kommentarer:

  1. Denne bleieposen likte jeg kjempegodt!! Vil gjerne kjøpe en av deg når du har tid til å sy litt :)

    -SillaKese-

    SvarSlett
  2. Så bra! :D Den er sydd på maks 20min, så det skal jeg klare i løpet av uka det. Dersom det ikke blir fødsel ;) hehe.

    Send meg en mail på mariposamilla@gmail.com da, så ordner vi det gjennom mail :)

    SvarSlett
  3. Kjempetøff bleiepose! =D Skulle ønske jeg var like flink til å sy som deg!

    -Canela-

    SvarSlett
  4. Har ikke blogg ,men et lodd er vel bra. Utrolig ku-l den der altså!!!

    lissiliz

    SvarSlett
  5. Har ikke blogg, men liker deg på FB:-) sitter med nettet på tlf så får ikke lagt ved linken her... Men krysser fingrene for at jeg er den heldige:-)

    SvarSlett
  6. Jeg som la inn kommentaren over... Fikk ikke med mailen min;-) monicaaadahl@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Jeg elsker alt som har kuer på, og har en liten en, så denne hadde vært topp å vinne. Følger deg så da blir det vel 2 lodd.

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...